دغدغه برخی از مصرف کنندگان کابینت روشویی PVC (پی وی سی) مناسب با ابعاد، حجم و نوع کابینت است و دقیقاً نمی دانند با توجه به فضای سرویس بهداشتی یا حمام چه کابینتی را انتخاب کنند! ما در مقاله ” کابینت روشویی PVC (پی وی سی) مناسب” به این موضوع میپردازیم.

کابینت روشویی PVC (پی وی سی ) پایه دار ( زمینی) :

این کابینت ها به دلیل اینکه توسط پایه بر روی زمین ایستاده اند وزن بیشتری تحمل می‌کنند به همین خاطر برای انتخاب سنگ روشویی دست تولید کننده و در نتیجه خریدار باز است و درواقع تنوع در این مدل بالا تر است.

کابینت های روشویی  PVC (پی وی سی) پایه دار یا زمینی را معمولاً در ابعاد بزرگ می سازند و مناسب سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ است اما برخی از تولیدکنندگان نگاهی به خریدارانی که فضای کوچکتری دارند اما علاقه مند به این نوع کابینت های PVC (پی وی سی) هستند داشته و اخیراً کابینت های PVC (پی وی سی) پایه دار با ابعاد مناسب زندگی آپارتمان نشینی طراحی و تولید کرده اند.

علاوه بر زیبایِ ظاهر و تنوع بالا حُسن دیگر کابینت روشویی PVC (پی وی سی) پایه دار فضای بیشتر برای محفظه سازی است و می تواند اقلامی چون مواد شوینده بهداشتی، لوازم آرایشی، حوله و هر چیزی که در سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده است را به راحتی در خود جای دهد، ضمن اینکه کابینت های روشویی پایه دار  pvc (پی وی سی) پوشاننده خوبی برای لوله و اتصالات هستند.

کابینت های روشویی PVC (پی وی سی) دیواری:

کابینت های روشویی PVC (پی وی سی) دیواری نوعی دیگر از کابینت‌های روشویی هستند که  کاملاً به دیوار متصل می‌شوند و نسبت به کابینت های روشویی پایه دار یا زمینی فضای کمتری را اِشغال می کنند و به همین سبب در بین آپارتمان نشینان و منازلی که فضای کمتری در سرویس بهداشتی و حمام دارند، محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

فضای خالی زیرین کابینت روشویی دیواری به نوعی یک ویژگی محسوب میشود چرا که بدون هیچگونه مزاحمتی و به سهولت کار شستشوی سرویس بهداشتی و حمام صورت می گیرد، در کابینت های روشویی pvc (پی وی سی) دیواری نکته حائز اهمیت انتخاب سنگ مناسب است چرا که برخی از سنگ های روشویی به دلیل وزن بالا در کابینت های روشویی دیواری که با متریال بی کیفیت تولید شده موجبات استهلاک و از بین رفتن کابینت روشویی دیواری را فراهم می‌آورد.

شما هم می توانید با در نظر گرفتن فضا، رنگ و طرح سرامیکِ سرویس بهداشتی و حمام کابینت روشویی PVC (پی وی سی) خود را انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا

تماس تلفنی