خرید کابینت روشویی روکش دار

روشویی ها یکی از ملزومات و اجزای جدا نشدنی سرویس بهداشتی ساختمان ها هستند. این وسیله در گذشته دارای تنوع چندانی نبوده و فقط به شکل پایه دار تولید می شد. با گذشت زمان، وسیله دیگری با عنوان کابینت روشویی وارد بازار شد. این کابینت ها بسیار کاربردی بودند و به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کردند. شایان ذکر است قیمت کابینت روشویی روکش دار نیز بر اساس طرح و رنگ های استفاده شده در آن ممکن است متغیر باشد.
با وجود کابین روشویی روکش دار دیگر نیازی به پایه نبوده و کاسه روشویی بر روی کابینت قرار می گیرد. در این حالت به جای پایه روشویی که هیچ گونه مصرفی ندارد، یک کابینت کاربردی در زیر روشویی نصب می شود.

امروزه کابینت های روشویی در انواع طرح و رنگ و در ابعاد متنوع تولید می شوند. همچنین از مواد اولیه مختلفی در ساخت آنها استفاده می شود. یکی از بهترین کابینت های روشویی، خرید کابینت روشویی روکش دار است که در این مطلب قصد داریم به معرفی بیشتر آن بپردازیم.
کابینت روشویی روکش دار از جنس ورق پی وی سی ساخته می شود. و عبارت روکش دار به این دلیل در آن به کار رفته است که ورق های پی وی سی مورد استفاده در ساخت این کابینت ها، با استفاده از روکش هایی با جنس و رنگبندی مختلف پوشش داده می شوند.

این امر موجب زیبایی و مهمتر از آن، دوام بیشتر کابینت می شود. نکته ای که در رابطه با انواع کابینت های روشویی وجود دارد، نوع نصب آنها می باشد. این کابینت ها یا پایه دار بوده و بر روی زمین قرار می گیرند و یا دیواری بوده و به دیوار نصب می گردند. تنوع کابینت های روشویی به قدری زیاد است که شما می توانید با توجه به فضای سرویس بهداشتی خود و همچنین با در نظر گرفتن نیاز، بودجه و سلیقه شخصی تان بهترین کابینت روشویی را برای سرویس بهداشتی ساختمان خود انتخاب نمایید.

مزایای کابینت روشویی روکش دار

امروزه هم طراحان داخلی ساختمان و هم متخصصان بهداشت توصیه می کنند که از روشویی های کابینتی به جای روشویی های قدیمی استفاده کنیم. بنابراین با خرید کابینت روشویی روکش دار با یک تیر دو نشان خواهید زد. به این دلیل که:
  1. سرویس بهداشتی شما زیباتر می شود: کابینت های روشویی در انواع طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. در تولید این کابینت ها تمامی سلایق و نیازهای مشتریان در نظر گرفته می شود. قرار دادن یک روشویی کابینتی زیبا و چشم نواز در سرویس بهداشتی موجب خاص تر شدن فضای داخل سرویس بهداشتی ساختمان خواهد شد. همچنین با وجود این کابینت، دیگر لوله های آب و فاضلاب متصل به روشویی که منظره بدی ایجاد می کنند پنهان شده و قابل دید نمی باشند.
  2. نظم و بهداشت را به ارمغان می آورد: حوله، مسواک و خمیردندان و وسایلی از این قبیل که دائم در فضای سرویس بهداشتی قرار می گیرند در معرض خطر آلوده شدن هستند. و از سوی دیگر نظم محیط کوچک سرویس بهداشتی را نیز به هم می ریزند. شما می توانید با خرید یک فول ست آینه باکس روکش دار هم یک نظم فوق العاده به وسایل موجود در سرویس بهداشتی منزل خود ببخشید و هم اینکه دیگر نگران آلوده شدن آنها نباشید.

پی وی سی روکش دار چیست؟

طبیعتا کسب اطلاعات مختصری درباره چگونگی ساختار و جنس مواد اولیه سازنده وسیله ای که قصد خرید آن را دارید به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید یک کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی منزل خود تهیه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
روشویی کابینت دار روکش دار را با استفاده از ورق های پی وی سی روکش دار تولید می کنند. پی وی سی (pvc) مخفف عبارت پلی وینیل کلراید است که یکی از محصولات پتروشیمی با ارزش و پرمصرف در صنعت می باشد. این ماده در واقع یکی از پلیمرهای ترموپلاستیک است.
از جمله مصارف مهم ورق های پی وی سی کاربرد آن در تولید انواع کابینت ها و کمدهای مورد استفاده در داخل حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این ورق ها از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.
ورق های پی وی سی در کارخانه به رنگ سفید تولید می شوند. اما قابلیت رنگ شدن و روکش شدن را دارند. رنگ کردن این ورقه ها فقط موجب تغییر رنگ آنها به رنگ دلخواه می شود. اما روکش دار کردن پی وی سی این امکان را فراهم می کند که در نهایت، ورقی با طرح و رنگ های متنوع و مطابق سلایق مختلف به دست آید.
ایجاد طرح های ساده، برجسته، طرح چوب، طرح سنگ، رنگ های شفاف، مات و… همه و همه قابل اجرا با استفاده از ورق های روکشدار پی وی سی می باشند. روکش های پی وی سی در دو نوع براق (هایگلاس) و یا مات تولید می شوند. این روکش ها دارای ضخامت های مختلف می باشند. این روکش ها معمولا با استفاده از دستگاه رولینگ پرس سرد یا گرم بر روی سطح ورق های پی وی سی پرس می شوند.

روشویی کابینتی روکش دار مقاوم ترین کابینت روشویی

کاملا واضح و مبرهن است که کیفیت، دوام و طول عمر یک وسیله مهمترین ویژگی هایی هستند که در هنگام خرید آن مد نظر گرفته می شوند. از جمله ویژگی ها و مزایای یک کابینت روشویی روکش دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • اولین مزیت این نوع کابیت روشویی ضد آب بودن آن است. از آنجا که کابینت روشویی در درون سرویس بهداشتی و حمام قرار می گیرد مدام در معرض رطوبت می باشد. ورق های pvc روکشدار مورد استفاده در ساخت این نوع کابینت کاملا ضد آب می باشند.
  • دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند.
  • عایق گرما و حرارت هستند. اطمینان خاطر داشته باشید که جنس پی وی سی مقاومت بالایی در برابر تغییرات دما دارد.
  • دارای وزن سبک هستند. این ویژگی موجب می شود کابین روشویی روکش دار دارای قابلیت حمل آسان نیز باشد.
  • دارای قابلیت نصب سریع و کم هزینه می باشند.
  • مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و… دارد.
  • نظافت و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.
  • در برابر نفوذ و جویدن حشراتی چون موریانه، موش و… کاملا مقاومند.

 

بالا

تماس تلفنی